Marcosan30
Shmup Veteran
Hallo arcadevrienden,
Nu bekend is dat shenmue 3 er gaat komen, heb ik het shenmuevirus weer vreselijk te pakken.
Ik ben dan ook op zoek naar shenmue 1 en 2. Daarnaast zijn alle goede games voor de dreamcast voor mij een optie (sf3 third strike, resident evil nemesis, dynamite cop en vele anderen).
Heb je nog een paar games liggen, laat het even weten. Mag via pm.
Thanks Marco
Nu bekend is dat shenmue 3 er gaat komen, heb ik het shenmuevirus weer vreselijk te pakken.
Ik ben dan ook op zoek naar shenmue 1 en 2. Daarnaast zijn alle goede games voor de dreamcast voor mij een optie (sf3 third strike, resident evil nemesis, dynamite cop en vele anderen).
Heb je nog een paar games liggen, laat het even weten. Mag via pm.
Thanks Marco