What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: Chrome muntgleuf

Wombat

TATE Mode Pilot
Ik zoek exact deze muntgleuf (zie foto's). Ik wil deze kopen, of ruilen tegen mijn yen muntgleuf (chrome, nieuw)

muntgleuf_001.jpg

muntgleuf_002.jpg


(Deze zijn meegekomen met de order van Exellentcom)
 
Eeuh, ik heb ook een aantal van deze besteld, maar ik snap nu niet echt wat je zoekt. Je hebt chrome en wilt chrome? En die van EXC wil je kwijt of juist hebben?
 
De versie die ik op de foto heb gezet, die wil ik hebben. Deze gleuf is iets bredere dan de yen uitvoering. (Door deze past 50 euro cent)

(De versie die ik evt hiervoor wil inruilen is een chrome gleuf maar dan een die alleen voor yen muntjes goed is.)

Als je de muntgleuf hebt die op de foto is afgebeeld en je verkoopt deze, dan hoor ik dit graag!
 
Waarom pak je niet gewoon een vijl en vijl je hem wat breder, vijlen vanaf de onderkant oz beschdig je de bovenkant niet ;)
 
Deze heb ik inderdaad liggen, waar dus een 50 cent doorheen kan. Wat mij betreft prima om hem te ruilen voor de yen slot, is die hetzelfde maar smaller?
 
Robert,

jij hebt exact dezelfde coin entries als ruderudie. En daar kan EUR 0,50 door (en dan bedoel ik niet 5 x een eurodubbeltje). Dat weet ik omdat ik ze ook gebruik.
 
Psykick":hfmsrl98 said:
Waarom pak je niet gewoon een vijl en vijl je hem wat breder, vijlen vanaf de onderkant oz beschdig je de bovenkant niet ;)
Omdat ik m'n cabs er indentiek eruit wil laten zien. Dus ze moeten bijden dezelfde gleuf hebben :D

ruderudie":hfmsrl98 said:
Deze heb ik inderdaad liggen, waar dus een 50 cent doorheen kan. Wat mij betreft prima om hem te ruilen voor de yen slot, is die hetzelfde maar smaller?
Hij is nagenoeg het zelfde; ik had eerst niet door dat ik twee verschillende had. Ik zal er een foto van maken.

pooyan":hfmsrl98 said:
Robert,

jij hebt exact dezelfde coin entries als ruderudie. En daar kan EUR 0,50 door (en dan bedoel ik niet 5 x een eurodubbeltje). Dat weet ik omdat ik ze ook gebruik.
Wel ik heb twee verschillende versies ontvangen, in de eerste oog opslag zien ze er het zelfde uit. Maar de een is alleen voor yen en ziet er optisch ook net iets anders uit.
 
Back
Top