Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor voor in mijn naomi cab aangezien de vorige gevaarlijk was.
Heeft iemand hier eentje te koop? Ik wil de monitor gebruiken in combinatie met een pc en xbox 360. Hij moet dus 31khz en 29" zijn, een VGA-aansluiting hebben en technisch goed (wat visuele problemen zoals burn-in of convergence valt mee te leven) zijn.
Ik ben ook nog bereid een hele cabinet te kopen mits de prijs te doen is. (Hardware is dus not a must!)
Stuur gerust een PM
Heeft iemand hier eentje te koop? Ik wil de monitor gebruiken in combinatie met een pc en xbox 360. Hij moet dus 31khz en 29" zijn, een VGA-aansluiting hebben en technisch goed (wat visuele problemen zoals burn-in of convergence valt mee te leven) zijn.
Ik ben ook nog bereid een hele cabinet te kopen mits de prijs te doen is. (Hardware is dus not a must!)
Stuur gerust een PM