evildoberman
Arcade Local
Hoi ik zoek dus een monitor voor men 2e astro city er zit nu een toshiba tube in
chassis is een nanao ms8-29 maar krijg het beeld niet zoals het hoort (convergence is way off) beeld is wazig na een tijdje kijk je je echt scheel erop
mocht iemand hem eventueel voor me na willen kijken (uiteraard tegen vergoeding ) dan hoor ik het graag ,kan der nu niet echt kijk op krijgen en das jammer als je net begint
chassis is een nanao ms8-29 maar krijg het beeld niet zoals het hoort (convergence is way off) beeld is wazig na een tijdje kijk je je echt scheel erop
mocht iemand hem eventueel voor me na willen kijken (uiteraard tegen vergoeding ) dan hoor ik het graag ,kan der nu niet echt kijk op krijgen en das jammer als je net begint