What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] Atari Jaguar

waiwainl

Administrator
Staff member
Wie heeft er nog een werkende Atari Jaguar liggen en wil hem kwijt? :D
(met 1 of 2 joypads en evt. games)

Een console die ik nog nooit heb meegemaakt en wel eens wil proberen.

14b8d06509b5408916dba15f15026036.jpg
 
Als het goed is heb ik er eentje liggen. Is wel in gebruikte staat. Inclusief stickers van een penitentiaire inrichting (bajes dus en nee niet door mij)
Ik zal deze week effe checken.
 
Ratson":2qq853se said:
Als het goed is heb ik er eentje liggen. Is wel in gebruikte staat. Inclusief stickers van een penitentiaire inrichting (bajes dus en nee niet door mij)
Ik zal deze week effe checken.

Thanks - het gaat om wat er in zit he, niet het uiterlijk 😉
 
waiwainl":1s8nqpml said:
Ratson":1s8nqpml said:
Als het goed is heb ik er eentje liggen. Is wel in gebruikte staat. Inclusief stickers van een penitentiaire inrichting (bajes dus en nee niet door mij)
Ik zal deze week effe checken.

Thanks - het gaat om wat er in zit he, niet het uiterlijk 😉
Gesmokkelde sigaretten/mobieltje?
 
Iemand die een Atari Jaguar zoekt om te proberen, en niet voor de "heb"/ collectie?
Volgens mij zijn zulke mensen zeldzaam :)

Als je er eentje vindt, ben ik benieuwd naar je mening, en welke spellen je er bij hebt.

Succes :)
 
Ik heb er wel 1tje, uhm ik heb bubsy 3d, cybermorph (als ik mij goed herinner) en double dragon V. Met 1 controller. Ergens ligt het in de kast (de console alleen) en de rest moet ergens verstopt zijn. Ik verkoop het helaas niet omdat ik graag kasumi ninja nog een kans wil geven.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zorg wel dat je vooraad alcohol in huis heb O_O
De cartridge connector en pins zijn extreem gevoelig.
En zoek een RGB kabel, lastig te vinden maar is het dik waard :)
 
Kaneda":galov4bk said:
Zorg wel dat je vooraad alcohol in huis heb O_O
De cartridge connector en pins zijn extreem gevoelig.
En zoek een RGB kabel, lastig te vinden maar is het dik waard :)

Kan hij wel native RGB dan? Gaaf :)
 
De gevoeligheid van de cartridge-connector valt enorm mee, als je het slot en de cartridges eenmaal goed reinigt met contactcleaner gaat het prima.
Het is wel aan te raden om altijd een cartridge in het slot te laten, daar er geen afdek/stofklepje op de console zit.

De rgb-uitgang van de Jaguar is werkelijk uitstekend, zelf gebruik ik originele kabels maar die zijn duur.
Ik zou dan inderdaad ook een 3rd party kabel gebruiken.
 
Cageman":25588y4f said:
d":25588y4f said:
PascalP":25588y4f said:

Makkelijk te krijgen dacht ik zo ;)
Damn, dat is cheap. Ik wil ook een Jaguar dan!
Da's alleen de kabel he ;)
Nee, je krijgt er een Jaguar bij

Heb weleens gekeken naar een Jag en toen de prijs van een rgb kabel gecheckt, was iets van 60euro, toen dacht ik fuck it.
 
Heb zelf al mijn consoles aangesloten met RGB kabels van retrogamingcables.co.uk

Top kwaliteit, aanrader ;)
 
Mooie tip - heb idd ook vrijwel alle kabels van hun. Behalve voor de PCE + dBooster, dan moet je hun kabel vooral niet hebben.
Anyway, eerst even Ratson afwachten tot ie z'n 'brown box' doorzocht heeft :)
 
heeft niks met je zoektocht te maken maar
zie ik nou een jaguar kast hier op de achtergrond bij Daniel Pesina (character Johnny Cage in Mortal Kombat en goede contact van mij :) )
C8Kq01XUMAA0-EU.jpg


bron : https://twitter.com/masterpesina
 
Back
Top