Jinxz":ft1nslhn said:Ik heb nog een aantal goede Hori sticks liggen. Het zijn sticks die geretourneerd zijn naar een winkelier omdat "ze het niet doen". Bleek dat de schakelaar op de rechter thumbpad stond ingesteld en niet op Dpad... schakelaar omgezet en voila.
Ze zitten nog in de doos en ik heb het blazblue model(ps3/pc), de Pro3(ps3/pc) en de Pro-EX(360/pc).
Prijs is 40 euro excl. shipping.