What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] Arcade stick voor de PC

PascalP

Shmup Veteran
Wil eens wat games op de PC gaan proberen (Darius Burst Chronicle Saviours o.a.), zodoende ben ik op zoek naar een arcade stick voor de PC.
Hoeft niks speciaals te zijn ;)

Hoor het wel als iemand iets heeft liggen!
 
Ik heb nog een aantal goede Hori sticks liggen. Het zijn sticks die geretourneerd zijn naar een winkelier omdat "ze het niet doen". Bleek dat de schakelaar op de rechter thumbpad stond ingesteld en niet op Dpad... schakelaar omgezet en voila.
Ze zitten nog in de doos en ik heb het blazblue model(ps3/pc), de Pro3(ps3/pc) en de Pro-EX(360/pc).
Prijs is 40 euro excl. shipping.
 
Jinxz":ft1nslhn said:
Ik heb nog een aantal goede Hori sticks liggen. Het zijn sticks die geretourneerd zijn naar een winkelier omdat "ze het niet doen". Bleek dat de schakelaar op de rechter thumbpad stond ingesteld en niet op Dpad... schakelaar omgezet en voila.
Ze zitten nog in de doos en ik heb het blazblue model(ps3/pc), de Pro3(ps3/pc) en de Pro-EX(360/pc).
Prijs is 40 euro excl. shipping.

Bericht gestuurd :)
 
reply sent

De pro3 (in doos):
horistick.jpg


De blazblue (in doos):
380_hori_fighting_stick_blazblue_real_arcade_ps3.jpg
 
Ben ook nog op zoek naar een arcadestick. Kan iemand me hier nog aan helpen?
Ik zou deze willen gebruiken om met men retron ie op tv te willen spelen.
Iemand dat nog een goede heeft liggen?
 
Staat een mooie te koop door Beau, inclusief TV en spelcomputer. Ik zou het doen als ik dezelfde combi al niet had.
 
Heb deze tegen gekomen maar zou echt enkel de stick moeten hebben.
Kan altijd eens vragen of Beau deze los weg doet.
 
Back
Top