What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht arcade chassis voor 29 inch 15khz arcade scherm

evildoberman

Arcade Local
Zoals de titel al zegt zoek ik nog een arcade CHASSIS voor mijn kastje.Tis zo'n chinese clone kast die opzicht al best leuk is ....probleem is alleen dat er dus continue bijgesteld moet worden naarmate de achtergrond of kleur veranderd.

Dus heeft iemand een goed werkend arcade chassis liggen die weg kan tegen een faire prijs laat het me even horen en we komen er vast uit dan

:D

Chassis verscheelt per beeldbuis, afhankelijk van dingen als yoke impedantie enzo. Kortom, welke buis heb je (of makkelijker: wat voor chassis is het, merk, type).

Je zult meer info moeten geven over het type scherm en chassis. Niet elke 29" monitor is hetzelfde, niet elk chassis is hetzelfde. Je kunt niet zomaar een willekeurig 29" chassis op een beeldbuis aansluiten.

Back