A
Anonymous
Guest
Hoihoi
Ik ben op zoek naar een mooie arcadekast.
Mag een opknapper zijn,
Maar liever nog een mooie complete.
De bedoeling is dat ik er hyperspin op ga draaien.
Laat maar weten mocht je iets hebben.
Je kunt mailen met foto's specs en vr prijs naar
Martijndk1983@gmail.com
Pm kan uiteraard ook.
Mvg
Ik ben op zoek naar een mooie arcadekast.
Mag een opknapper zijn,
Maar liever nog een mooie complete.
De bedoeling is dat ik er hyperspin op ga draaien.
Laat maar weten mocht je iets hebben.
Je kunt mailen met foto's specs en vr prijs naar
Martijndk1983@gmail.com
Pm kan uiteraard ook.
Mvg
