What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gezocht: alle CAVE OST's in MP3/FLAC

waiwainl

Administrator
Staff member
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,027
Reaction score
7
Location
The Netherlands
Ik ben op zoek naar alle OST's van CAVE in digitale vorm.

Daar de CD's niet meer verkocht worden en de bestaande voor redelijk belachelijke prijzen de deur uit gaan opteer ik maar hiervoor :-/

De muziek is goed! Vooral stage 1 (want die hoor ik tot in den treure :-)) - en ik wil er graag ook wat verder van genieten dan op mijn stool (uit ervaring kan ik vertellen dan Candy's niet erg portable zijn :-D)

Graag PM als je een of meerdere hebt voor me!
 
Mocht iemand ze willen, ik heb de volgende op MP3:

Akai Katana
Dangun Feveron
Dodonpachi/ Dodonpachi II
Dodonpachi DOJ - Ketsui
Dodonpachi Daifukkatsu
Dodonpachi Daifukkatsu Black Label
Deathsmiles
Dodonpachi SDOJ
Espgaluda
Espgaluda II
Esprade
Guwange
Ibara
Muchi Muchi Pork!

Het merendeel heb ik via Torrents binnengeharkt.
Ik kan ze via Wetransfer versturen aan de mensen die geïnteresseerd zijn.
 
Okee, toch maar een eenmalig ding voor waiwainl...1,7 Gb via Wetranfer verzenden duurt gewoon te lang om voor meerdere mensen te doen.
 
cthulhu":2remis80 said:
Okee, toch maar een eenmalig ding voor waiwainl...1,7 Gb via Wetranfer verzenden duurt gewoon te lang om voor meerdere mensen te doen.

Je kunt het mailtje/linkje doorsturen naar meerdere mensen hè ;)
En ipv mailen kun je ook uploaden en dan een link terug krijgen die je zo vaak kan delen als je wilt. Hoef je het maar 1 x te uploaden.
 
Ik heb ze niet meer. Ik dacht dat ik een setje mp3's had. maar kan ze nergens meer vinden.
 
sombetzki":16a4h74a said:
cthulhu":16a4h74a said:
Okee, toch maar een eenmalig ding voor waiwainl...1,7 Gb via Wetranfer verzenden duurt gewoon te lang om voor meerdere mensen te doen.

Je kunt het mailtje/linkje doorsturen naar meerdere mensen hè ;)
En ipv mailen kun je ook uploaden en dan een link terug krijgen die je zo vaak kan delen als je wilt. Hoef je het maar 1 x te uploaden.
Precies, of zet het op OneDrive en share het. Je hebt daar 20GB gratis opslag :)
 
Silly me...ik zal ze op OneDrive zetten (had blijkbaar al een account...) en zal vanavond hier linkjes plaatsen.
 
Iedereen met een Live/Microsoft account heeft storage op OneDrive. Tip van de week :)
 
Thanks! Heb ze ook maar meegepakt. Had er al een aantal maar die collectie is een beetje onoverzichtelijk gemaakt door iTunes (door verschillende componisten gesplitst in aparte albums etc.)
 
Back
Top