What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Gezocht] 3D printer voor GDEMU/Phoebe/Rhea tray

PascalP

Shmup Veteran
Nu weet ik dat er mensen hier op het forum zijn die een 3D printer hebben en wil ik deze trays laten printen voor mijn Dreamcast en Saturn;

http://www.thingiverse.com/thing:1546926

http://www.thingiverse.com/thing:1585333

Ik heb reeds eerder bij de lokale 3D boer wat spul laten printen met tegenvallend resultaat, dus nu op zoek naar een goede printer ;)
Wellicht ook interessant voor meer mensen hier op het forum om een groter aantal te laten printen?


Interesse voor een batch via Anton:

Saturn:
1x PascalP
1x waiwainl
1x Baki

Dreamcast
1x PascalP
1x waiwainl (of 2x?)


8064769188109a80fa4c2c3798e1bd12_preview_featured.jpg
 
Ik ben ook geïnteresseerd (2xDC en 1xSAT) - zijn deze compatibel met alle GDEMU versies?
 
waiwainl":2hw0w6sx said:
Ik ben ook geïnteresseerd (2xDC en 1xSAT) - zijn deze compatibel met alle GDEMU versies?

Fitment has been tested on GDEMU Version 5.5. It should work on GD-EMUs version 5.x but will not fit on Version 4.x or older GDEMUs. I believe fitment should work on all Dreamcasts, however if you use this file I would appreciate a comment confirming fitment on other revisions.

Bron:
http://www.arcade-projects.com/forums/i ... or-gd-emu/
 
Nice work!

Ik heb momenteel een Dreamcast met een GDEMU maar ik wil liever een Saturn met een Rhea/Phoebe.... :cry:
 
Ben zelf ook nog aan het wachten op de volgende pre-order ronde voor de Phoebe...
Maar wil wel al voorbereid zijn en als ik een tray voor de GDEMU laat printen kan ik de Saturn er net zo goed meteen bijpakken.

Dus Anton, laat maar weten wat je hierin kan betekenen ;)
 
Toevallig net vorige week voor Wombat eentje geprint.
€ 25,- incl verzenden.

Hierbij een paar foto's van die van Wombat.

58AD7074-1AFE-4F55-8307-6680FDC76099_zpsww1dtkww.jpg
380F5301-79FA-4B58-9EAE-404966052985_zpsowktcgsg.jpg
226A6E3D-E776-44C2-A1BE-A8B4ACFC5BBE_zpsfpfq9mxk.jpg

Ik hoor het wel als er interesse is! Misschien kan ik nog wat met de prijs doen als ik meerdere tegelijk kan printen, scheelt mij weer tijd namelijk.
 
Ik moet even kijken welke GDEMU's ik heb. Maar zeker 1xSAT en 1xDC (mogelijk 2).

Laat het volgende week weten.
 
Ik heb ook interesse in 1x Dreamcast en 1x Saturn, wat zal de prijs voor de Saturn ongeveer zijn? Dit is maar 1 deel ipv 2 zoals de DC.

Welke kleuren zijn mogelijk trouwens?
 
We doen het als volgt, 10 euro per onderdeel ex shipping.
saturn is dan € 10
dreamcast is dan € 20

kleuren moet ik vanavond even uitzoeken wat ik nog beschikbaar heb.
 
Klinkt goed Anton!

Kleur hoeft voor mij niet spannend te zijn, zwart of grijs is prima, hoor wel wat je hebt :)
 
shiiiieeeet, nou maar hopen dat die pre-orders weer open gaan, want dat zou er met dit wel strak uit zien :D
 
PascalP":2pd7397h said:
Klinkt goed Anton!

Kleur hoeft voor mij niet spannend te zijn, zwart of grijs is prima, hoor wel wat je hebt :)

Zwart heb ik sowieso nog, grijs niet. Ben er gisteren niet meer aan toe gekomen om overige kleuren te checken...
 
Denk dat ik dan voor zwart ga, ziet denk ik het cleanste uit bij mijn witte consoles.
Als ik ze in het wit zou printen en de kleur wit matched niet ziet ook niet uit lijkt me...
Wat denken jullie?

Deze Saturn (JAP) heb ik:
12051508018.JPG

En de gewone standaard witte PAL Dreamcast:
41PFNVFABZL.jpg
 
Wit gaat idd niet werken, die kleur valt niet te matchen. Tenzij je het plastic gaat verven.
Zwart, of een fancy fel kleurtje zou ik doen.
 
Back
Top