Ik ben op zoek naar een tri sync monitor met een beeldbuis met 696X in het typenummer (dit vanwege aansluiting op de bezel). Merk of chassis maakt niet uit, mounting frame heb ik zelf ook nog liggen dus zelfs dat is optioneel.
Aangezien dit mijn eerste post is in het trading forum hier feedback: AO, Shmups, eBay.
Aangezien dit mijn eerste post is in het trading forum hier feedback: AO, Shmups, eBay.