What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZOCHT] 1 player NAC/AC panel (original)

waiwainl

Administrator
Staff member
Joined
Sep 23, 2013
Messages
2,027
Reaction score
6
Location
The Netherlands
Ik ben op zoek naar een 1 player NAC/AC panel van fatsoenlijke kwaliteit.
Zonder controls, wires; alleen de plaat, opdruk en gaten.

Wie heeft er nog een liggen die hij kwijt wil? :mrgreen:
 
Ik heb nog een 1-player 6-button panel liggen waar ik niets mee doe. Hij heeft mountings voor Sanwa sticks (heb ik ook nog eentje van liggen waar ik vooralsnog niets mee doe). Mogelijk ben ik bereid ook wel een 2-player 6-button panel weg te doen. Als je wilt kan je ze volgende week zaterdag beide zien of de kwaliteit voldoende is...ze hebben namelijk wel wat roest.
 
cthulhu":15q63sdl said:
Ik heb nog een 1-player 6-button panel liggen waar ik niets mee doe. Hij heeft mountings voor Sanwa sticks (heb ik ook nog eentje van liggen waar ik vooralsnog niets mee doe). Mogelijk ben ik bereid ook wel een 2-player 6-button panel weg te doen. Als je wilt kan je ze volgende week zaterdag beide zien of de kwaliteit voldoende is...ze hebben namelijk wel wat roest.

Top! Checken we dat zaterdag even :)
 
Hmm...heb net even het 1 player panel bekeken en moet eerlijk zeggen dat hij in best belabberde staat is (roest en sunfade). Ik weet overigens nog steeds niet zeker of ik het 2 player panel wegdoe (krijg ik misschien nog spijt van als ik die verkoop). Als ik jou was zou ik in de tussentijd wel even verder zoeken...misschien een berichtje op Arcade Otaku of Shmups?
We zien het voor de rest zaterdag wel.
 
*BUMP*

Die van cthulhu was wat roestig idd.
Nog steeds op zoek naar een echte 1P panel.

2P panel heb ik inmiddels.
 
Back
Top