What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Videocard Ati PCI-e die werkt met Soft15khz

Status
Not open for further replies.

sjorspion

Candy Cab Regular
Joined
Oct 12, 2011
Messages
330
Reaction score
0
Location
Gelderland
Vanwege een upgrade van Mijn mame cab ben ik opzoek naar een nieuwe PCI-e Videokaart.
De videokaart moet aan een aantal voorwaarden voldoen:

- zou mooi zijn als die genoeg power heeft om SF4 te draaien
(maar gezien de maximale resolutie 640x480 moet dat al vrij snel kunnen)
- MOET werken met soft15hz
(http://wiki.arcadecontrols.com/wiki/Custom_display_modes_(Windows)_-_Soft-15khz)
- liefst Ati
- VGA aansluiting
- (liefst) Lowprofile (kan ik de kast netjes dichthouden, maar als het niet anders kan...)
- hij mag niet te hoog zijn, moet in een dell optiplex 745 small factor. Ander kom hij in de knel met de HD.

Ja, ik heb de lijst van beschikbare kaarten gezien:
http://community.arcadeinfo.de/showthread.php?7925-Getestete-Grafikkarten
Maar deze zijn niet meer te vinden in de winkel...



Zie wel een hoop anderen kaarten, maar wil zeker weten of die het doen met Soft15khz..
Anders koop ik hem voor straks voor niks.. :?
http://www.mycom.nl/Productgroep/Videokaart/24702

Heeft iemand nog zoiets liggen :?:
of Tips over welke kaarten ook werken
:mrgreen:

EDIT:
Hier een quicklist met videocards die het in ieder geval doen:
http://forum.arcadecontrols.com/index.php?topic=119740.0
 
Da Dude":2xfy4ql4 said:
Ik heb nog wel wel ati pci-e maar geen soft 15khz

Soft15khz is een programmaatje, dus dat komt wel goed ;)
Weet je toevallig welke het precies is? Radeon....?
het is namelijk zo dat het programmaatje niet op elke videokaart zomaar draait, dat maakt het zo lastig..:S
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top