Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
idd wil wel eens weten waar dat over gaat :roll: :?: neem aan dat ik diegene ben waar het dan over gaat , heb nergens een bad rep als je dat bedoelt.en doe alleen maar arcade heb al jaren geen console verzameling meer .en ik kom uit huizen btw, 15 min van amsterdam vandaan
Klein dingetje in het verleden, maar niet zo van belang...Aangezien iedereen je spullen bij jou kan komen ophalen en bekijken, lijkt me er niets aan de hand...
Nog even voor de duidelijkheid jongens, voordat iedereen het allemaal verkeerd gaat opvatten. Dit heeft voor de rest niets met slechte handel of scam te maken!! Was gewoon op persoonlijk vlak en is afgedaan, voordat ik allemaal pm krijg van iedereen of het allemaal wel bonafide enzo is....sorry voor de verwarring...