What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Sega Ages: OutRun

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Ik zoek bovenstaande titel, Japanse versie uiteraard, in goede staat!

Prijzen komen we wel overeen!

satscreen.jpg

Eurootje of vijftien... rond die koers. In Japan heb je ze voor een prikkie, maarja we zitten niet in Japan :)

Wanneer ging jij nu naar Japan Ken?

Verkoop je jouw exemplaar niet? Dan kan je voor jezelf er eentje scoren in Japan.

Nee joh ik wil zo min mogelijk spullen meenemen, maar wel zoveel mogelijk geld uitgeven. Snap jij em nog?

Hahaha nee ik snap het inderdaad niet :) Maar goed, een Saturn game kan je makkelijk in je handbagage stoppen man :p

saturn games zoals outrun kosten een paar honderd yen in nippon, oftewel een eurootje of 1 8)

I know :) Ken heeft destijds een hoop voor me gekocht. Maarja hoe kom ik nu aan een exemplaar? Ach de K-man regelt wel iets ;)

Als je 'm hebt, vergeet dan niet om hem op smooth mode (= 60 FPS) te zetten. Vet om met de 3D Nights controller te spelen.

Gek genoeg heb ik er nog 980 yen voor moeten betalen, voor een Saturn titel toch redelijk prijzig :)

LOL .. .nouja dan check ik nog wel Ebay enzo ...

De reden dat ik deze versie graag wil hebben is ivm de 60fps en het feit dat alle arcade versies (japans, westerse versies) op het schijfje staan.

Gameholic":3vri37ga said:
LOL .. .nouja dan check ik nog wel Ebay enzo ...

De reden dat ik deze versie graag wil hebben is ivm de 60fps en het feit dat alle arcade versies (japans, westerse versies) op het schijfje staan.
Volgens mij is bij de PAL versie 60fps standaard. Moet je Saturn natuurlijk wel 60 hz lopen, anders 50 fps. Maar de japanse heeft 2 soorten BGM!

Jep .. al met al wil ik dus voor de Japanse versie gaan. Al is het alleen maar omdat de PAL/US hoesjes spuuglelijk zijn! :)

Back