What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] MVS 2 SLOT+Kap!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zoek nog een mooie MVS 2 slots met kap.
Het moet nog goed werken.

MV-2FssSM.jpg
 
Ken":1g7bthod said:
Ik heb volgende week een 6 slots met kap voor je.

compleet met voeding?Want een 2 slots kan nog met de Mak Supergun en bij 4 en 6 heb je een aparte voeding nodig.En zit er ook een switch op om over te schakelen naar een andere game?
 
Aparte voeding voor een 6 slots voor een Supergun is compleet nieuw voor mij, echt nog nooit van gehoord. Tuurlijk zit er een schakelaar op (klein knopje aan de zijkant)..
 
Ken":r4xd0h32 said:
Aparte voeding voor een 6 slots voor een Supergun is compleet nieuw voor mij, echt nog nooit van gehoord. Tuurlijk zit er een schakelaar op (klein knopje aan de zijkant)..

Had mij laten vertellen dat een 4/6 slots een aparte voeding nodig had.Maar als ik jou zo hoor moet het dus ook werken met de voeding die bij m'n supergun zit.
 
Je hebt geen extra voeding nodig voor welk mvs mobo dan ook. Gewoon jamma erin en spelen.
 
Die supergun van je werkt perfect met een 4 slot (heb ik zelf gehad), 6 slot moet ook 100% werken.

Ik verkoop geen troep hoor 8)
 
DreamerNL":2m5j7lwf said:
Die supergun van je werkt perfect met een 4 slot (heb ik zelf gehad), 6 slot moet ook 100% werken.

Ik verkoop geen troep hoor 8)

Ik zei ook niet dat je troep verkoopt 😉 , maar sommige lui (e-bay) vertelden me dat hier een aparte voeding voor nodig was.
 
Je moet dit forum ook niet vergelijken met anderen, dat is niet eerlijk voor de rest ;) Anyway als je er nog interesse in hebt moet je het maar even laten weten, hoef er geen schokkend bedrag voor ofzo.
 
Ken":3uqonaxm said:
Je moet dit forum ook niet vergelijken met anderen, dat is niet eerlijk voor de rest ;) Anyway als je er nog interesse in hebt moet je het maar even laten weten, hoef er geen schokkend bedrag voor ofzo.

Wil graag eerst eens wat foto's zien en noem evt. je prijs 😉
En je gaat me niet weer blij maken met een dood vogeltje he Ken :lol:
 
Nou eigenlijk wel want het is geen 6-slots, maar een 4 slots zag ik net op de foto. Dat krijg je er van als je er een tijdje uit bent geweest hehe.

Ik zal hier even een foto plaatsen. De enige foto die ik nu ter beschikking heb is deze, maar goed daar kun je gewoon wel zien welke het is.

DSC_0131-1.jpg
 
Ken":1ti0ou5p said:
Aparte voeding voor een 6 slots voor een Supergun is compleet nieuw voor mij, echt nog nooit van gehoord. Tuurlijk zit er een schakelaar op (klein knopje aan de zijkant)..

Ik weet uit eigen ervaring dat een MAK supergun geen 6slot trekt, en een eigengemaakte supergun met een (te) lichte AT powersupply ook niet. Als je een goede arcade PSU hebt moet het lukken maar zo'n 6 slot werkt echt niet zomaar overal op.
 
Back
Top