Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Guys... er zitten gewoon te weinig uren in 1 dag om optimaal en effectief mijn E3 te benutten! Wat nu? Het schijnt dat ik ook nog af en toe moet slapen! Hoe lossen jullie dit op?
Speel tot een uur of 11 's avonds door, en draai dan de klok terug naar 6 uur 's avonds. Bak shoarma/pizza bestellen, en je kunt er weer gewoon tegen aan.
Net Las Vegas, daar is het ook altijd dag (of nacht), en lijkt de stand van de klok meestal nergens op te slaan Zit je om 3 uur 's nachts vrolijk aan een steak tussen tig honderd andere mensen
maximaal 2 uur slaap per dag je doet dan tukjes van 20 minuten per keer en dus 10 van die tukjes per dag. schijnt ongeveer 10 dagen te duren voordat je eraan gewend bent maar dan heb je gewoon keihard 22 uur per dag om te gamen