What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GEZ: Japanse games (Famicom, SFC, Megadrive, N64 etc.)

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Ik weet het, een vagere topictitel had ik niet kunnen maken.

Toch is de vraag vrij simpel.

Ik ben van plan de collectie uit te breiden met de meer gangbare, maar ook obscure titels. Ik heb nu een redelijke basis staan van games die ik echt wilde hebben, maar ik vind het leuk om grotere aantallen games hier aan toe te gaan voegen. Het gaat dan ook niet om zeldzame games, maar goedkope titels.

Het verzamelen om het verzamelen, zo simpel is het. Er zijn zoveel games die niet te pruimen zijn, maar wel onwijs gave artwork hebben. Voor mij net zo prima.
Ga ik al die games ooit spelen? Vast niet, daarom ook. Maar dat doe ik met de huidige generatie games toch ook niet.

Dus, heb je games voor genoemde consoles waar je zelf niets meer mee hebt, of heb je geen behoefte meer aan een groter aantal games, let me know.

Thanks!

Ken
 
interesse in N64 games? + boxed N64? (denk rond de 10/13 games.)

laat het maar even weten dan schiet ik ff een foto.
 
Heb nog wel wat megadrive games, maak morgen avond wel ff een foto want ben nu niet thuis.
 
Ik heb nog een paar titels dubbel :

Kikikaikai ninja sfc, kirby funpack sfc, pop n twinbee sfc, sonic md
Allen compleet.
 
Bedankt voor de reacties, ben benieuwd naar jullie prrrrrijzen en pics.

ne0":18lpew13 said:
Heb nog wel wat megadrive games, maak morgen avond wel ff een foto want ben nu niet thuis.
Okey dan, ben benieuwd!

almighty":18lpew13 said:
interesse in N64 games? + boxed N64? (denk rond de 10/13 games.)
laat het maar even weten dan schiet ik ff een foto.
Yep, laat maar zien!

R2-2D":18lpew13 said:
Ik heb nog een paar titels dubbel :

Kikikaikai ninja sfc, kirby funpack sfc, pop n twinbee sfc, sonic md
Allen compleet.
Cool, show me them pics!
 
Gaat het puur om CIB of ook gewoon om cartridiges?

Ik heb nog een Japanse Pikachu n64 (helaas niet boxed) en games als pilotwings en mario tennis / kart en whatnot in wapanese.

En ook nog een paar restjes Snes games als winning eleven en pachinko.
 
Had ik er bij moeten zetten, gaat alleen om compleet boxed spul.
 
2011-01-23132148.jpg

Kikikaikai : 25 euro
Kirby : 20 euro
Pop n Twinbee : 15
Sonic 1 : gratis bij aankoop andere game (de zijkant van de card zit heel iets los , maar doet verder prima)

Verzendkosten : 6 euro
Alles in 1 koop : gratis verzenden.
 
Als Ken geen belangstelling heeft .... Kikikaikai zou ik ook wel zien zitten .......
 
Dan zou ik 'm zeker overnemen voor 25 euro El Pancho. Ik heb deze games al behalve Kirby, maar die zit net even iets in het te hoge prijs segment. Ben echt op zoek naar games van max. 10 euro.
 
Dan laat ik mijn fotos wel zitten, de games die ik weg doe zijn zeker meer als €10,00 waard.

succes verder met zoeken.
 
He Ken,

Ik heb 2 Mega Drive games liggen in zeer nette staat; Sonic 2 en Bare Knuckle II.

Mocht je ze willen overnemen, geef dan maar aan wat je er voor over hebt!

img20110123163845.jpg


-edit- even 2 pics weggehaald om de topic een beetje schoon te houden, afbeelding is duidelijk (thanks, Ken).
 
almighty":gpvw0o0o said:
Dan laat ik mijn fotos wel zitten, de games die ik weg doe zijn zeker meer als €10,00 waard.

succes verder met zoeken.

Welke zijn het precies?
 
Ken":22mauog1 said:
almighty":22mauog1 said:
Dan laat ik mijn fotos wel zitten, de games die ik weg doe zijn zeker meer als €10,00 waard.

succes verder met zoeken.

Welke zijn het precies?
post vanavond wel ff een foto, kleine moeite en je kunt dan altijd nog beslissen, uiteraard bij meerdere afname een korting.
 
almighty":bknjtxi1 said:
Ken":bknjtxi1 said:
almighty":bknjtxi1 said:
Dan laat ik mijn fotos wel zitten, de games die ik weg doe zijn zeker meer als €10,00 waard.

succes verder met zoeken.

Welke zijn het precies?
post vanavond wel ff een foto, kleine moeite en je kunt dan altijd nog beslissen, uiteraard bij meerdere afname een korting.

Okido! N64 heb ik wat betreft toppers wel redelijk compleet, maar wie weet welke gems je nog hebt liggen (zou ik nu al van m'n plan afstappen met m'n maximale budget per titel lol).

DLX":bknjtxi1 said:
He Ken,

Ik heb 2 Mega Drive games liggen in zeer nette staat; Sonic 2 en Bare Knuckle II. [/img]
Cool. Sonic 2 heb ik reeds in bezit.
Bare Knuckle 2: 10 euries incl. verzending?


Bare Knuckle 2 deal is rond, thanks DLX!!
One down, many more to go I hope...
 
img7226l.jpg


prijzen:

N64 console near mint:
€60,00 incl. verzending

games:
€14,50 per stuk

alleen Star twins en Dracula €17,00.

kan alleen per pakketpost.

Ik hoor het wel.

Marc.

games zijn compleet met boekje (kijk het nog ff na bij akkoord)
conditie: very good/excellent.
 
Behalve Star twins en Doom heb ik die games allemaal en dan zou ik er toch niet genoeg voor over hebben ben ik bang. Toch denk ik dat als je dit als een pakket neer zou zetten iedere liefhebber of beginnend verzamelaar er een hele goede deal aan heeft.
 
Back
Top