What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Dreamcast promo's

Wombat

TATE Mode Pilot
Wellicht ietwat een longshot, maar met de hardcore dedication hier op Nozomi zou het mij niet verbazen als een member hier een aantal van deze schijfjes op de zolderkamer heeft liggen ;)

Heb jij, of ken jij iemand met discs zoals deze:
24607653138_decb774964_z.jpg

of deze:
24607653258_bfdcfed2ab_z.jpg

neem dan contact met mij op :) over de prijs komen wij vast wel uit! En mocht je meer van het ruilen zijn, ik heb flink wat games & hardware in de aanbieding!

Volgens mij heb ik ergens een Ready2Rumble promo disc, wit label zoals het schijfje links boven in je foto.

Wel disc only, geen doosje.
Zal vanavond thuis eens kijken voor de zekerheid

Thanks voor het checken Pascal! Laat ik nu net Ready2Rumble al hebben.... DOH!
Maar wellicht dat je andere discs tegenkomt die ik nog niet heb :) of dat je een andere revisie hebt.

Op elke witte promo disc staan één of twee codes;
38480533681_2f8d3b7f5c_z.jpg

Mocht jou exemplaar van Ready 2 Rumble "950-0026-50" zijn dan heb ik die al, wijkt het nummer af dan heb ik interesse :)

Heb even gecheckt en mijn disc is deze;

Ready 2 Rumble Boxing: Round 2 (Beta)
952-0099-50 950-0105-50

Somebody now goes
napoleon-dynamite-gif-i-want-drunken-stealing.gif

Sent from my iPhone using Tapatalk

Wombat":2n3aa4o1 said:
Mocht jou exemplaar van Ready 2 Rumble "950-0026-50" zijn dan heb ik die al, wijkt het nummer af dan heb ik interesse :)

Ik dacht hierom ^^ ook dat het een interessante voor jou was ;)

@Sp33dFr34k, Ready 2 Rumble, en Ready 2 Rumble Round 2 zijn twee verschillende games ;)

@PascalP, Ready 2 Rumble Round 2 (Beta) wordt erg vaak te koop aangeboden, ik schat zo'n max €20,-

@Anunaki, de disc die jij noemt heeft inderdaad een wit label, maar is niet een "white label" promotie disc zoals ik die zoek. Ingewikkeld he ;)

Back