What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] Arcadevoeding (en iemand met een Masterplay cabinet)

wibraman

Combo Keeper
Hoi,

ik loop al een tijdje rond met een arcadekast met kapotte voeding en moet nu dus toch eindelijk eens een keer op zoek gaan naar een nieuwe arcadevoeding.

Dus heb jij een voeding die je voor een mooie zachte prijs verkoopt? Wie weet dat je hem aan mij kan slijten.

Dat brengt me trouwens ook gelijk bij het volgende probleem: Ik heb de voeding er destijds uitgehaald om te kijken wat er aan kapot was. Hij was niet meer te repareren en toen heb ik hem maar uit de kast gelaten. Ik had mooi alle aansluitingen op een papier opgeschreven zodat een eventuele nieuwe voeding makkelijk aangesloten kon worden en deze goed bewaard. Te goed bewaard. Want nu kan ik hem niet meer terugvinden.

Heeft daarom iemand hier misschien een Masterplay cabinet die dan de aansluitingen even wil overschrijven zodat ik weet welke kleur draadje onder welk schroefje moet? Ik zou het zeer op prijs stellen.
 
ik heb een masterplay, bel me maar ff met wat je precies wilt weten want dan kijk ff live in me kast voor je :P

pm zit zo in je inbox.
 
Misschien dat het nu te laat is om te bellen, dus ik PM je wel even terug. Wel al alvast bedankt, ik stel het zeer op prijs!
 
Back
Top