A
Anonymous
Guest
Ik ben op zoek naar een Amiga 500 met joysticks (het liefst die "The Arcade" joysticks). Hoeft geen monitor bij te zitten en games zijn altijd leuk.
Mocht je iets hebben staan, dan hoor ik het graag!
Thanks.
Mocht je iets hebben staan, dan hoor ik het graag!
Thanks.