What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEZ] 60 in 1 pcb of 48 in 1

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
zoek bij deze een 60/48 in 1 pcb en wie heeft er nog 1 liggen en doet hem weg?

Marc.
 
Marc,

ik heb een 60 in 1. Bijna nooit gebruikt en zoals je weet onlangs via Excellentcom gekocht. ik zal vanavond eens kijken wat ik er voor betaald heb, en daarvoor mag je hem van me overnemen (plus de porto).
 
Hey Erik,

Nice, ik wacht het wel even af dan en misschien kan ik hem dan van je overnemen.
Dacht trouwens dat je erg tevreden was over deze multi, waarom verkopen?
 
almighty":bwh1vo9n said:
Hey Erik,

Nice, ik wacht het wel even af dan en misschien kan ik hem dan van je overnemen.
Dacht trouwens dat je erg tevreden was over deze multi, waarom verkopen?

Omdat ik binnenkort 2 mame pcb's binnen krijg (made by Xenepp). De 60 in 1 is dan overbodig.
 
goatboy":2ipnth4z said:
pooyan":2ipnth4z said:
Omdat ik binnenkort 2 mame pcb's binnen krijg (made by Xenepp).

Binnenkort? Denk je dat echt? Anyhoe, 60-in-1 is echt top!

Trouwens Almight, Hoop dat je een goede prijs krijgt voor je Okbaby. :)

http://link.marktplaats.nl/221619018
We zullen zien, hij hoeft niet weg maar als ik er een goed bod voor krijg ga ik liever voor een andere cab.
Het eet geen brood 😉
 
Back
Top