A
Anonymous
Guest
Ben op zoek naar een 29" monitor voor een New Astro City, triple of dual sync maakt allemaal niet uit als hij maar past!
Yep de Atomiswave werd me toch iets te duur om in een keer te kopen, dit is wat beter voor mij zou kan ik kwa geld het tenminste reddenManoRevolver":qkfpg027 said:Dus, je hebt nu eindelijk een cab, alleen zonder monitor? :lol:
Psykick":2r3bzfuf said:Ik ben ook op zoek, ik wel graag een trisync, dus als er twee zijn wil ik er ook 1![]()
ManoRevolver":348foom5 said:Als je 500 huur betaal kan je beter gaan kopen.
RoOd":18q7di0e said:Centrum amsterdam ben je blij met 500 euro huur voor >55 m2 en laat dat nou net zijn wat ik betaalhehehe maar misschien moeten we maar weer on topic gaan
![]()
DreamerNL":2unm3px0 said:Hahahaha wie koopt nu alleen een cab zonder monitor :lol: