What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gevraagd: DSi XL

ElPancho

Shmup Veteran
Wie heeft er nog een DSi XL die stof ligt te happen?


Liefst boxed maar vooral mint. Geen krassen op de schermpjes en body.
Kleur maakt niet zo heel veel uit. XL is wel belangrijk.
 
Die dingen zijn nog wel voor een prikkie in de winkels te kopen toch?
volgens mij max 80 euro ofzo?
 
Er zijn er van de week hier 2 bij een lokale veiling. IK kan wel voor je bieden denk ik, maar wat is max wat je ervoor wilt geven, dan weet ik tot hoever ik kan opbieden? ;)
 
ik had een mario anniversary een jaar geleden gekocht voor 129 ofzo.
Zal vast wel een stuk goedkoper zijn nu met die 3ds in de schappen enzo?
 
Back
Top