What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

GEVONDEN Neo Geo Rit Legno cabinet

Vast opknappen :)
59.jpg
 
Ratson":38mw9efk said:
Zijn vaak te koop in België. Misschien effe belgische mp sites afgaan.

Ja klopt, staat er een in Brussel. Maar nog geen reactie dus ben nog op zoek!
Thanks!
 
PascalP":1ylq9keh said:
Flipperforum.be komt ook wel eens wat voorbij

Dank je, die site was ik vergeten.
Heb er gelijk maar een gezocht topic aangemaakt.
 
Ik heb alleen nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Dat je hem wilt opknappen begrijp ik ook wel, maar is er iets specifieks dat je ermee wilt doen of terug naar originele staat?
 
Psykick":l7g9a99e said:
Ik heb alleen nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Dat je hem wilt opknappen begrijp ik ook wel, maar is er iets specifieks dat je ermee wilt doen of terug naar originele staat?

Oh sorry, had wel al een reply getypt maar schijnbaar is ie niet gepost.

Any way, Ik wil er repro's van gaan maken maar dan voor nieuwe game-systems en/of multi-boards.
En dan wat artwork betreft alles in eigen beheer ontwerpen en printen. Komt die grote printer toch nog van pas :)
 
joeks":3in0q003 said:
Psykick":3in0q003 said:
Ik heb alleen nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Dat je hem wilt opknappen begrijp ik ook wel, maar is er iets specifieks dat je ermee wilt doen of terug naar originele staat?

Oh sorry, had wel al een reply getypt maar schijnbaar is ie niet gepost.

Any way, Ik wil er repro's van gaan maken maar dan voor nieuwe game-systems en/of multi-boards.
Kan natuurlijk elk willekeurig model kiezen, cabinet plans downloaden of maken maar ben een beetje verliefd op dit model.
En dan wat artwork betreft alles in eigen beheer ontwerpen en printen. Komt die grote printer toch nog van pas :)
 
joeks":3dwpggdw said:
joeks":3dwpggdw said:
Psykick":3dwpggdw said:
Ik heb alleen nog steeds geen antwoord op mijn vraag. Dat je hem wilt opknappen begrijp ik ook wel, maar is er iets specifieks dat je ermee wilt doen of terug naar originele staat?

Oh sorry, had wel al een reply getypt maar schijnbaar is ie niet gepost.

Any way, Ik wil er repro's van gaan maken maar dan voor nieuwe game-systems en/of multi-boards.
Kan natuurlijk elk willekeurig model kiezen, cabinet plans downloaden of maken maar ben een beetje verliefd op dit model.
En dan wat artwork betreft alles in eigen beheer ontwerpen en printen. Komt die grote printer toch nog van pas :)

Cool, ik vind deze modellen ook nice. Ik heb er eentje staan, dus we kunnen even kijken of we iets voor elkaar kunnen betekenen. Ik heb je via fb een pm gestuurd.
 
Back
Top