What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEVONDEN] IREM M-72 game

Michaelm

Regular Player
Ik ben op zoek naar een IREM M-72 game.
Een van de volgende zou het moeten doen:
- Air Duel
- Battle Chopper/Mr.Heli
- Dragon Breed (Japanese version)
- Gallop
- Daiku No Gensan (Japanese version of Hammerin' Harry)
- Image Fight
- Legend Of Hero Tonma
- Ninja Spirit/ Saigo No Nindou
- X-Multiply (Japanese version)

Laat het me weten als je iets te koop hebt of weet waar een van deze games momenteel te koop is !
 
Het zal wel moeten voor die multi ;)
Ik heb wel R-type en R-type 2 origineel die ik dan wel zou kunnen verkopen ;)
 
Ja; kans is klein dat je het lager zult vinden. De forums is je beste kans.
neo-arcadia.com, shmups en AO zou ik ook wat posten.

Yahoo zou nog kunnen, maar ook daar zal je het niet echt lager vinden. eBay al helemaal niet.

Houdt rekening dat je zo'n 700-750 euro kwijt bent voor een M72-multi setup (incl. porto).
Het is echt super jammer dat R-Type niet compatible is :-(
 
Zeg dat over R-Type :(
Ik heb trouwens een probleem met mijn originele R-Type op mijn Egret 2 sinds ik een trisync chassis heb.
Ik krijg het beeld niet meer goed en het zwemt over het hele scherm of geeft dubbel beeld.
Op de HAS supergun werkt ie wel weer goed.

Maar dat is wel mijn meest gewilde game omdat ik die in '88 '89 helemaal doodgespeeld heb in het PMT tehuis in Langemannshof toen ik daar mijn diensttijd moest vervullen. Heel wat D-Markjes of Guldens erin gegooid toen :)
Dus eigenlijk verkoop ik die liever niet :)

Ach ja, eens blijven zoeken en misschien heb ik geluk op een beetje goedkoper ;)
 
Back
Top