What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[GEVONDEN] Egret 2 of 3

@DaDude: die zag ik ook staan. Die Windy staat er al even op en vind ik niet zo spannend. Die Blast City wel redelijk netjes nog, alleen ben ik persoonlijk niet zo gek op dat model met die flap aan de bovenkant.

Ik wacht nog even af. ;-)
 
Die Blast is wel van een forum member. Egret zal wel €500/600 duurder zijn ook. Maar is een hele mooie cab en vet handig met dat roterende scherm mechanisme. Heb er vroeger zelf één gehad.
 
De Egret 2 is gevonden en daarnaast nog twee Atomisewaves en een NAC.
Met dank aan Robert en Hasan! Bedankt mannen!
 
bij deze... Staat ook in het andere draadje... (Alkmaar)

index.php
 
Tof om te zien hoe de NAC een mooi nieuw onderkomen heeft gevonden :) erg toffe setup dit zo!
 
Wombat said:
Tof om te zien hoe de NAC een mooi nieuw onderkomen heeft gevonden :) erg toffe setup dit zo!

Ben er zeker blij mee en is een leuke aanvulling.
Op dit moment bezig met het compleet maken van het systeem.
Dit moet eigenlijk een dedicated Naomi horizontal worden met Naomi en Atomiswave titels.
 
Back
Top