What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
42 machines voor 7500.. Hmm.. Staan wel wat leuke dingen tussen. Route 66 dlx, confidential mission, Sega rally 2.. Jammer van de slechte foto's.

Too much kiddy rides naar mijn mening..
Sure de sega spullen zijn mooi en brengen wat op, maar in welke staat zijn ze, hoeveel werk is er aan etc.

Vanuit zakelijk perspectief is 7.5k geen goede deal lijkt mij.

ik zie wat skeeball en random bal spellen wat naar mijn mening oud ijzer is maar goed zal wel een liefhebber voor zijn. De staande arcade kasten zijn nagenoeg allemaal generieke jamma kasten zie ik op de foto's zoals een royal video. Enkele racers zijn wel aardig maar echt voor de liefhebbers.
Outrun2SP is wel nice. Enkele goede racers maar over algemeen niet exclusief ofzo. Toch al 5500 euro geboden. Is al ver boven wat ik zou geven. Je weet niet eens wat wel en niet werkt.

Asure":xz45o1hl said:
Too much kiddy rides naar mijn mening..
Sure de sega spullen zijn mooi en brengen wat op, maar in welke staat zijn ze, hoeveel werk is er aan etc.

Vanuit zakelijk perspectief is 7.5k geen goede deal lijkt mij.

Exact dat Alex! Helemaal geen interessante deal. De helft kan zo naar de schroothoop en van de Sega kasten moet je nog maar hopen dat er geen werk aan zit. Zo te zien heeft opslag deze kasten geen goed gedaan. De enige waar ik voor Retro Planet echt interesse in zou hebben is de L.A. machineguns, dus als ik mag cherrypicken zou ik voor die gaan 😉

Ja dat is bij mij om de hoek. Beetje krom beeld alleen :P

Ohja en nu vraagt hij ineens €450 per stuk...

Vanmorgen ben ik in Slagharen wezen kijken, en niet alle kasten -van de foto's op marktplaats- waren aanwezig, maar zouden in de komende 2 weken moeten arriveren.

1 kast was aangesloten en speelbaar (G-Loc)

In principe zijn alle kasten per stuk te koop, behalve de Sega Rally twin kasten, hier had de verkoper er 2 van, echter 1 set was reeds verkocht, de coole topper is bij beide sets aanwezig.

LA machineguns heb ik van kleine afstand gezien, die stond achter de "tralies" was nog niet verkocht en beschikbaar.

De Outrun 2 kast is volgens mij wel dedicated, echter niet de rode versie die meer bekend is.

Van wat ik zo gezien heb, zit er wel werk aan de meeste kasten, maar daar zijn -naar mijn mening- de prijzen ook naar.

Back