What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
De R360 is blijkbaar verkocht. Hij vroeg 8k en heeft 'm vervolgens voor 6k verkocht... echt een schijntje voor een r360. :(
 
6k, als die helemaal nog goed is, is inderdaad een erge triest lage prijs. Dit zijn pas investeringen. Vergeet beleggen. Ga investeren in R-360's. Too rich for my blood. En bouw Power Drift drift in! Holy crap, vet
 
He, bah. Een jaar geleden had ik het wel geweten. Duurt weer een jaar of 8-10 voordat er weer eentje vrij komt. 6k man.. Wat een bargain.
 
Kan me niet voorstellen dat iemand die snel geld wil verdienen en nodig heeft het ook nog eens helemaal naar buiten Europa gaat shippen. Denk dattie opgehaald wordt.
Daarentegen voor maar 6k kan de extra shipping er ook wel af :-)
 
Hij had een bod van 16k USD uit de vs maar het werk om dat ding te versturen is gigantisch. Ik heb ooit eens een afterburner dlx bekist en hou het bij die ene keer ;)
 
dkjr":f1grkfrl said:
Of player 3?

Gaat alleen werken op zo'n ninja turtles of Simpsons kast. Of natuurlijk zo'n mega foute zelfbouw mame kast met 2 keer een xtreme arcade stick erop.

Tijd voor weer een rondje foute mamekasten zoeken..
 
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... =lr&pos=30

Deze knaap heeft een niet al te duidelijke advertentie met slecht genomen foto's, en ik ben bij hem wezen kijken naar een kast, maar was nèt niet wat ik zocht.

Hij heeft diverse kasten staan o.a.

-Manx TT
-Gti club
-Lemans 24h
-San Francisco Rush
-2 x Sega stand up (volgens mij Naomie), met Virtua Striker (?) weet dit niet zeker
-Super Off Road
-Sega Rally
 
Back
Top