What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Anunaki":kktuqynk said:
Ik dacht dat deze in Europa stond

Edit: in Spanje

Lol inderdaad. ik had niet gezien dat ie in Spanje staat. Dacht in de VS... scheelt een boel geld. Geen toegevoegde BTW en transport is veel cheaper.

Ik heb 'm gemailed.
 
Poeh het gaat om een boel geld en ik kan dibs hebben als ik 'm eventjes wil ophalen in Spanje... De bedragen die geboden zijn uit landen buiten de EU zijn van goddelijke hoogten ;)
 
En dan, dan heb je hem. HEEL VET natuurlijk, maar dan moet je er ook weer vanaf denk ik. Dus als je weet dat je winst kan maken. Dan is het nog wel een idee.
 
HOLY CRAP, deze games werken in deze cab volgens wiki:
Galaxy Force (1988) (Sega Y Board)
Galaxy Force II (1988) (Sega Y Board)
Power Drift (1988) (Sega Y Board)
G-LOC: Air Battle (1990) (Sega Y Board)
Rail Chase (1991) (Sega Y Board)
Strike Fighter (1991) (Sega Y Board)
Wing War (1994) (Sega Model 1)
https://en.wikipedia.org/wiki/R-360
http://www.emuunlim.com/cgi-bin/wwwthre ... =flat&sb=1
Ik dacht dat alleen After Burner en Wing War de R-360 ondersteunen.
Dit verandert de zaak, effe mijn bank bellen.
 
Ik ga 'm toch maar laten waaien :(
Andere tijden had ik 'm zeker gekocht. Komt nog wel eens voorbij. Hopelijk blijft ie wel in de EU zodat ik 'm ooit nog eens kan wegkapen.

Oh ja, in m'n research naar de kast en z'n waarde kwam ik op de veiling van Michael Jacksons game collectie terrecht. Misschien wel leuk om eens doorheen te neuzen : https://new.liveauctioneers.com/catalog ... amusements
Buiten de R360 had ie ook gewoon een Super NEO 29 :mrgreen: :mrgreen:

Het verhaal is trouwens dat de veiling van de games van MJ op het laatste moment is afgeblazen en dat alles in een storage box ergens in de VS staat.
 
Een jaar geleden had ik deze in een heartbeat genomen.

Waarom haak je af Chris? Waarom starten we geen nozomi crowdfunding om hem in de community te trekken? :)
 
Hij heeft wel haast om 'm kwijt te raken en zo'n 8k nodig. Ik heb m gemaild om te kijken of ik wat rek kan krijgen.
En zojuist een lijst met eventuele inruilers gestuurd.
 
Back
Top