R2-2D":2hcx7pp0 said:What does that red button do ?:shock:
Wees gerust, aldus de verkoper "Orginele Control Panel zit er ook nog bij mocht je de kast weer orgineel willen maken!". Deze kerel heeft dus een extra CP gemaakt met een Blast overlay om de boel in stijl te houden. Niet mijn smaak, maar wel praktisch als je 'alles' wilt kunnen spelen zonder CP swap.cthulhu":j7cwm7ba said:Iemand die dat met zo'n CP doet, moeten ze tegen een muur zetten en preventief ruimen.
Robert":f6u5rqqg said:Wees gerust, aldus de verkoper "Orginele Control Panel zit er ook nog bij mocht je de kast weer orgineel willen maken!". Deze kerel heeft dus een extra CP gemaakt met een Blast overlay om de boel in stijl te houden. Niet mijn smaak, maar wel praktisch als je 'alles' wilt kunnen spelen zonder CP swap.
sombetzki":f6u5rqqg said:
cthulhu":1j6blydi said:Robert":1j6blydi said:Wees gerust, aldus de verkoper "Orginele Control Panel zit er ook nog bij mocht je de kast weer orgineel willen maken!". Deze kerel heeft dus een extra CP gemaakt met een Blast overlay om de boel in stijl te houden. Niet mijn smaak, maar wel praktisch als je 'alles' wilt kunnen spelen zonder CP swap.
Dat stelt mij dan weer gerust.
sombetzki":1j6blydi said:
€ 150 - € 260 voor een AES Fatal Fury? Heeft de veilingmeester crack gerookt of is dat spel tegenwoordig echt zoveel waard?
Er staat ook "We are hiring video game experts"...met deze schattingen is dat wel nodig dunkt mij.
Misschien kan ik voor de AES versie van Blazing Star hier meer vragen dan op Ebay.
Ik denk dat je die voor een nier wel mag hebben. Of een paar ribben. Of een oog.R2-2D":3frqyqaw said:Heb je een originele Blazing Star voor de aes? Care to sell?
Cageman":6trr2e08 said:Ik denk dat je die voor een nier wel mag hebben. Of een paar ribben. Of een oog.R2-2D":6trr2e08 said:Heb je een originele Blazing Star voor de aes? Care to sell?
Maar ben zonder gekheid wel benieuwd wat die game op AES nu ongeveer zou doen.
R2-2D":28qaiond said:Heb je een originele Blazing Star voor de aes? Care to sell?