What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
waiwainl":3asgt5ar said:
Mijn god, ruim 2800 euro voor DoDonPachi SaiDaiOuJou (met art) :shock:
http://yahoo.aleado.com/lot?auctionID=x434717165

Denk niet dat ik deze PCB snel zal aanschaffen :mrgreen: :(

Koopje! Gewoon wachten totdat de Arcadehallen in Japan ze afdanken.
Moet je eens kijken hoe duur Daifukkatsu 1.5 nu is...die heb je echt net op tijd aangeschaft...ik heb hetzelfde met Black Label.

VHS":3asgt5ar said:
Mensen zijn gek. Dat ze het ervoor vragen en ervoor geven.

Het is vooral de vraag of de koper het zelf waard vindt om er zoveel voor uit te geven. Ik heb zelf wel eens verkondigd dat ik niet extreem veel geld zou uitgeven aan een spel dat maar een half uurtje duurt...is toch wel iets anders verlopen. Persoonlijk vind ik van al mijn (extreme) aankopen dat het het waard is geweest en dat ik er heel veel plezier aan heb beleefd...je leeft maar één keer (als het goed is) en als je het geld hebt en kan uitgeven zonder daar negatieve gevolgen van te ondervinden, dan moet je het vooral doen.

zeker redelijk, alleen deze opmerking....tja...Ik heb ze op stroom gehad maar verder niets getest
Dan ben ik bang dat ze defect zijn.
Anders 40 euro voor een photoplay. lachen :D

dat zit er dan wellicht wel in.
maar volgens mij alleen voor een werkende monitor zoals in de racer zou het al niet zo duur zijn.
mits 15 KHZ natuurlijk :mrgreen:

kijk. prijs/kwaliteit was goed dus.
mooi dat zulke dingen nog voorbij komen. iedereen wil tegenwoordig altijd het onderste uit de kan.
(ikzelf ook hoor, maar lukt niet altijd :mrgreen: )

Dit is wat men wil. Klein met alles er op en er in.
Maar dat is net als een pinball game op je pc.
Leuk, maar net niet.

Back