What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
retrocab":1ecgfq25 said:
ja
staat nu in rijen,word gerestaureerd

is werkend nu
Mooi zo, dan blijft deze ook behouden voor het nageslacht .
Er zijn weinig tank simulatoren, toch :o

Is effe met andere munitie schieten dan in alle andere arcade games ...
 
Yup, al meerdere malen online geweest. Had de cab al een keer gekocht van hem en heeft zich na de mondelinge overeenkomst teruggetrokken. Nadat hij hem weer online heeft gezet zijn er nog hogere biedingen geweest dan wat wij hadden afgesproken, maar dus nog niet verkocht. Hij wil er denk ik de hoofdprijs voor.
 
ja heb hem ook al een paar keer gezien

wel raar dat ie zich terugtrekt na modelinge deal

maar ja marktplaats he

ik zou hem dan ook niet meer kopen
 
Yup, hoeft van mij dan niet meer. Graag of niet. Titel van het spel klopt ook weer niet in de omschrijving, prutser.

Heb voor nu Point Blank 1 en 2 op mn mame cab gezet. Nu alleen nog guns regelen ☺️
 
kijk helder
altijd twee verhalen,hoeven wij idd niet te weten

zo te horen dus wel oke,succes met de verkoop

als ik iemand weet hoor je het
 
Tikje prijzig. Als het een full kit Metal Slug 1 is, dan ben je daar ook maar zo 100 euro aan kwijt. Maar dan nog kom ik niet aan 500 euro.
 
Ligt er ook aan wat voor een supergun erbij zit denk ik. Maar 500,- is wel aan de hoge kant imho.
 
retrocab":12mxjzze said:
kijk helder
altijd twee verhalen,hoeven wij idd niet te weten

zo te horen dus wel oke,succes met de verkoop

als ik iemand weet hoor je het

He Robert

Bedankt voor je gastvrijheid, leuk dat we een deal hebben kunnen maken met Point Black 2.
 
hey pieter
ja idd altijd leuk mede arcade liefhebbers in huis te krijgen

jazeker blij met de deal

we spreken elkaar

gr
 
Ziet er mooi uit die Italiaanse cab, is best veel te vinden hier in alle hoeken en gaten. Het is alleen soms lastig te weten waar je moet zoeken. Met de teloorgang van de arcade hier is een hoop verdwenen bij mensen die echt belachelijke prijzen vragen.
Mooi is wel dat er echt veel mensen zijn die vroeger heel veel in de arcade gespeeld hebben en hele goede herinneringen.
 
Back
Top