What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Da Dude":1dllv68w said:
Bij de Bart Smit (hier in ieder geval) zijn ze PSVita games aan het dumpen. 12,50 per stuk, of 3 voor 20,-

Ik heb 5 Lego games en Lumines meegenomen.
voor dat geld :D :D :D

Er lag nog een Fifa, maar verder had ik ze. (waren er ook niet veel meer).


Dank voor de tip !
Zojuist in de pauze Lumines + Tearaway + Everbody's Golf gehaald voor 20 Euro.
:mrgreen:
 
waiwainl":21bygg60 said:
Ratson":21bygg60 said:
waiwainl":21bygg60 said:
75 voor een full kit? Prima prijs.

Ik bedoelde de geschatte prijs van de veilingmeester.
€75,- Is niet verkeerd inderdaad. Al is MD3 leuker.

Oh die had ik even niet gezien dan. Wat was die prijs dan?

Die was €165,- tot €270,-
 
waiwainl":24kp92gr said:
Leuk voor in het vliegtuig - een arcade kast is te groot voor hand bagage :)

Voor op de bank. in de trein, vast best leuk.
Maar Cave gaat nu eenmaal voor mobiele games.
 
hit-japan is al sinds jaar en dag veel en veel te duur. Heb hem al jaren in mijn lijstje EBay verkopers staan, en het slaat echt nergens op.
 
Vroeger nog wel eens wat gekocht van hun, maar dat waren nog de normale hoge eBay prijzen.
Dut is vrij absurt, maargoed, blijkbaar kopen mensen het.
 
Er staat nu een Desert Tank op MP.

Wel zonder monitor, maar de prijs valt mee (120,-)

Let op: Hier zit de Hardware gelijk aan Daytona USA in. Als alles werkt zijn de printen het bedrag alleen al waard.

Liefhebbers hier ?
 
Back
Top