What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Zonder over de inhoud iets te zeggen wil ik graag laten weten dat ik me nog het meest stoor aan de taalbarbarij van dit topic. Ik meen het serieus als ik zeg dat mijn kinderen beter schrijven dan hetgeen hier wordt neergekalkt!
 
Een mini arcade kast op Kickstarter: http://www.retrocollect.com/News/electr ... nding.html - gebaseerd op een RaspberryPI.

IMHO geinig, maar weinig boeiend - totdat je leest dat NG:DEV (Last Hope & Gunlord etc) ze ook gaan supporten (via SD card).

ce639c904897377bc4a44fe19ae2de23_original.png
 
Cageman":2zumkuqh said:
Ja hoor!

http://link.marktplaats.nl/m992073272

Speciaal uitgezocht voor Psykick :mrgreen:

"In ruil voor scooter kan oom"? wraaaaah...the horror! Kom op beste Markplaatsmensen, LEER TYPEN!

flay":2zumkuqh said:

Foto's ondersteboven??? Ik dacht dat het niet erger kon, maar het iemand daadwerkelijk gelukt...ik zie nog liever crappy en vage foto's dat dit soort onzin.
 
als die mini arcade kast op batterijen kan werken is het wel een heel gaaf ding voor onderweg :)
 
waiwainl":30y0sxo5 said:
75 voor een full kit? Prima prijs.

Ik bedoelde de geschatte prijs van de veilingmeester.
€75,- Is niet verkeerd inderdaad. Al is MD3 leuker.
 
Ratson":w09elgo7 said:
waiwainl":w09elgo7 said:
75 voor een full kit? Prima prijs.

Ik bedoelde de geschatte prijs van de veilingmeester.
€75,- Is niet verkeerd inderdaad. Al is MD3 leuker.

Oh die had ik even niet gezien dan. Wat was die prijs dan?
 
Bij de Bart Smit (hier in ieder geval) zijn ze PSVita games aan het dumpen. 12,50 per stuk, of 3 voor 20,-

Ik heb 5 Lego games en Lumines meegenomen.
voor dat geld :D :D :D

Er lag nog een Fifa, maar verder had ik ze. (waren er ook niet veel meer).
 
Back
Top