Misschien moet iemand de verkoper even bellen om te zeggen dat ze de kast terug moeten brengen naar http://www.rus-tony.com/ en hun geld terug moeten eisen?Akuma2000":3qp7dnzc said:En deze kast is over 10 jaar nog steeds zijn geld waard hoor!
Da Dude":bj188q2z said:Vind ik dit leuker:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
In this bundle, we have
- Boss Fight books' tomes on Metal Gear Solid & Baldur's Gate II,
- 1983 Young Adult book Video War from Stephen Manes (banned from the B. Dalton book chain for foul language!),
- Stay Awhile and Listen: How Two Blizzards Unleashed Diablo by David L. Craddock.
In addition, we also have
- Jeremy Parish's Game Boy World 1989,
- HG101's Unofficial Guide to Konami Shooters, and
- Mona by Leigh Alexander and Emily Carroll (a 'tribute to Silent Hill 2'), with bonus audiobook.
Hoe is de Rhea in gebruik? Kan je er kort iets over toelichten?waiwainl":k7hd94v4 said:Heads up: Rhea pre-order gaat ergens de komende dagen weer open voor een dag. Zie http://gdemu.wordpress.com
d":qphmbdu3 said:Hoe is de Rhea in gebruik? Kan je er kort iets over toelichten?waiwainl":qphmbdu3 said:Heads up: Rhea pre-order gaat ergens de komende dagen weer open voor een dag. Zie http://gdemu.wordpress.com
En wat is de Phoebie dan? Ik heb zelf de ovale oude Japanse Saturn, precies zoals op de foto's op die site.
Ben je gek als je dit niet doet? Zijn er andere ontwikkelingen in de maak? Ik heb laatst al een action replay gehaald die ik nog moet gaan softmodden. Veel vragen, sorry.
Da Dude":dnm9ppid said:Ik zoek net het andere, ik heb alle buttons ed klaar liggen, heb alleen nog een leuke behuizing nodig om het in te stoppen.
Machello":3j0bgxth said:Misschien nog iemand die interesse heeft in een starterssetje voor 2 player zelfbouw voor een redelijke prijs? 50 euro inclusief verzendkosten... Ik ben al voorzien voor mooier speelgoed van Jinxz
http://link.marktplaats.nl/m974746084
Zippy joysticks.. Die wil ik nog niet eens gratis hebbenMachello":kix1ollu said:Machello":kix1ollu said:Misschien nog iemand die interesse heeft in een starterssetje voor 2 player zelfbouw voor een redelijke prijs? 50 euro inclusief verzendkosten... Ik ben al voorzien voor mooier speelgoed van Jinxz
http://link.marktplaats.nl/m974746084
En zojuist al gereserveerd zie ik.