What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Geinspireerd door de Lindberg kast zo te zien. Dan heb je al een valse start ;)
 
Ik heb de naam van dit topic even aangepast. Vond de titel wat verwarrend.
 
Heeft ie nou een gele knop op de plek waar je "normaal" jouw handpalm legt? xD
 
Vet, zou cool zijn om die off-road in het ngc te krijgen. Ook wel een all time classic! Wel prijzig
 
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Haha, mensen hebben soms niet een heel groot commercieel inzicht, lekker vriendelijke advertentietekst bij deze Donkey Kong replica :-) Een paar "quotes":

.....personen die de waarde niet kennen of niks beter te doen hebben dan mailtjes sturen met belachelijke voorstellen; bieden onder de 950 euro heeft geen zin !!!!!!! .....

.....dit is geen chinees kastje uit vezelplaat met een simpel pcb'tje 60 in 1 of zo.......

.....gelukzoekers of voor koopjesjagers gelieve mijn tijd niet te verdoen.....


dussss dan weet je dat :shock: :shock: :shock:
 
Volgens mij is hij gewoon boos, omdat hij genaaid is.

nieuwprijs was 1250 euro ex btw en dit ZONDER de computer,pc scherm,ipac, en de software

Lijkt mij toch echt teveel voor zo'n kast.
 
inderdaad, 't is een mooie kast op de foto's, daar niet van, maar het blijft een replica, met nog de verkeerde side art ook...
 
#FAIL

Alleen afgaand op zijn gezeik in de advertentie zou ik al wegblijven. Prettige wedstrijd. Als je geen 'onzinbiedingen' wilt, pas je advertentie dan gewoon aan met een minimumbedrag, dan kunnen mensen niet lager bieden.
 
MACE the Dark Age arcade cab: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

$_85.JPG
 
Handjes omhoog als je denkt dat "mace" een strontspel is.
Wel een grappige cab om te zien.
 
Back
Top