shootem":1xmecog6 said:In die naomi's zit geen fatsoenlijke 15k monitor zeker? (gezien de prijs weet ik het antwoord denk ik al)
pintris":1xmecog6 said:Hoi. Ik heb interesse in die sega naomi dlx van de eerste foto. Mail ff je gsm als je wil.
Dank u
Voorstelling is bij deze gebeurdZou leuk zijn als beide heren zouden voorstellen in het voorsteltopic!![]()
ChapDDR":1m4cqzyf said:Loading…
www.marktplaats.nl
WTF! Die wil ik. Hij is weg.Akuma2000":3nux5r9w said: