What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
zag net dat deze te koop was bij http://1dayfly.com/nl/nl/vip in de vip deal
Van: € 129,95 Voor: € 39,95 + € 6,95 Verzendkosten
STEELSERIES BEWEGINGSSENSOR PC RACESTUUR

Type: Steelseries Simraceway SRW-S1
Ontworpen samen met de beste Indy
Race Car bestuurders
Het voelt aan als een echt racestuur
Comfortabele rubberen grepen
Draagbaar stuur met bewegingssensor

Alle knoppen incl. gas en rem op het stuur
15 volledig programmeerbare knoppen
Aanpasbare stuurgevoeligheid
Snelle rotatiewijzers voor besturingshulp
Gewicht: ca. 1 kilogram

Plug-and-race, zeer eenvoudig
Werkt met alle PC race spellen
Verwachte verzending in werkdagen: 6
24 maanden garantie

misschien iets voor iemand hierzo ?

Die daytona heeft volgens mij een maand geleden ook al op MP gestaan. D'r werd toen behoorlijk op geboden. Ik dacht dat ie toen in Utrecht stond maar toen er contact met 'm werdt opgenomen bleek ie in België te staan.

Akuma2000":1o5oyl5k said:
ChapDDR":1o5oyl5k said:

Thanks, ga hem ff mailen.
Zou de twee cabs uit elkaar gehaald in een Citroen Berlingo passen btw?

Als je 'm compleet uit elkaar haalt moet dat misschien net aan passen. Ik zou voor een dergelijke (twin) cab het risico niet nemen en ff een bus huren. (don't forget the laadklep)
Ik zou wel een beetje op je hoede zijn met de aanbieder/cab want ik heb deze exacte cab al te vaak zien langs komen op MP.

Thanks!
Ok, als ik er heen ga, dan even een groter busje regelen.
Idd vreemd dat ie nog niet weg is en weer op MP staat.
Brugge 2 uur rijden, is niet even erheen om even te checken :(

Akuma2000":2x6zme76 said:
Brugge 2 uur rijden, is niet even erheen om even te checken :(
500e voor een daytona twin, wtf! Check eens op Belgische fora of je daar wat historie van deze cab en verkoper kan achterhalen.
Ik zou er op een of ander manier voor zorgen dat als je gaat, je ook nog eventjes in deze hele mooie stad kijkt.
2 vliegen in een klap zeg maar. 's ochtend inladen, 's middags eventjes het oude stadshart inlopen. 's avonds terugrollen.
Zorg dat de cab echt goed vast staat met touw, zodat die kast niet gaat bewegen tijdens de rit. Er staan ook veel flitsers in de buurt van Brugge, dus zet flitsmeister aan (dat moet iedereen sowieso altijd doen bij elke rit)

Back