Mart":szqhjvzc said:Iedereen met voldoende Marktplaats-ervaring weet dat je moet oppassen als er opmerkingen in een advertentie staan als 'moet worden nagekeken', 'is werkend weggezet', 'werking onbekend', 'zit wel wat werk aan', enz enz.
In 99% van de gevallen weet je dan dat er veel meer aan de hand is dan dat die ene opmerking doet vermoeden.
Jinxz":2ccoq4rz said:Ibara kuro black label:
http://www.ebay.de/itm/Cave-IBARA-Kuro- ... 2598b204d2
Psykick":3ht7tgd2 said:Thnx for sharing Chap, heb maar een bod gedaan. Altijd leuk voor het NGC![]()
Da Dude":3d671xgo said:Oja, en mochten mensen deze sticks willen.
Een maat van me heeft er een enorm aantal liggen, nieuw in doos. volgens mij vraagt hij 5,- euro per stuk
![]()
+1Ratson":3izes1kp said:Ik wil er wel twee. Eventueel meenemen naar volgende meet. Scheelt weer verzendkosten![]()
Asure":3jdfpydf said:Nieuwsgierig aagje in mij zegt dan: Wat is het verhaal hier achter, die partij zweeft nog (steeds) rond schijnbaar, hoeveel miljoen van die krengen zijn er gedumpt? Waarom? Wie ging er failliet.. etc etc.