HahahaAnunaki":2mgwfpxo said:je kan altijd nog verzamelingen gaan sparen
Anunaki":k13fo61m said:helemaal leeg is ie, geen scherm geen stuur, niks
flay":2lzn7uab said:Anunaki":2lzn7uab said:helemaal leeg is ie, geen scherm geen stuur, niks
Op zijn zijkant met wat potgrond en je hebt een mooie bloem area !![]()
Trol":3kyr6oi3 said:Tv en ps3 erin, zijkanten dichttimmeren.
Geen gezeik meer aan mn hoofd 8) .
Alleen nog ff microfoon en speakertje monteren voor als het bier op is :evil:
True. Met die nieuwe fanmade pcb's kan ie gelijk weer een paar jaar mee.Anunaki":12c2ibxb said:Die pp zou t best in originele staat worden gebracht
Cageman":i7xekva7 said:Duur, maar wat vet: http://www.ebay.nl/itm/RARE-SEGA-DREAMC ... 20ef1b8e9c