Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Grappig dat hij aangeboden wordt onder de noemer "Een echte collectors item voor de liefhebber", om vervolgens met een foto ter grote van een postzegel op de proppen te komen
tjsa ligt eraan waar hij is gezaagd idd
als het in het zwart zit kun je nog wel wat doen met bijwerken en vernissen
of nieuwe art erop
maar dan moet de prijs wel goed zijn
Ja met dit dilemma zit ik nu ook met mijn Centipede kast.
Zijkanten en voorkant zijn aan de onderkant behoorlijk verrot door waterschade (15 cm).
Losse delen verwijderen, nieuw stuk MDF erin en netjes plamuren is een optie. Maar zelfs dan moet ik het onderste stuk van de side-art opofferen.