What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
'Let op! Als u een bod gedaan heeft op een kavel, rekent de computer het totaalbedrag van uw bod uit (incl. veilingkosten en BTW). Pas nadat u het totaalbedrag goedgekeurd heeft, is uw bod uitgebracht. Wij willen u er nadrukkelijk op wijzen dat een eemaal geplaatst bod bindend is. "

Je kunt dus volgens mij gewoon zien wat je kwijt bent in de btw+kosten. Aflevering staat er idd. niet bij, mee eensch :)

Maar, ik kan me wel voorstellen, dat bijv de getoonde "huidige prijs" of "huidig bod" een prijs is zonder BTW en opgeld etc. om meer noobs te trekken. Die dan niet opletten en de prijs opdrijven zoals nu al gebeurt. (En vervolgens hier komen aanwaaien dat de monitor het niet doet, enzovoorts..)
 
Ja,precies. Mijn ervaring is dat dit alleen interessant is als er nog geen biedingen zijn gedaan op een kavel. Na het eerste bod is het meestal klaar. Dan wordt het te duur. Met de afterburner had ik geluk, maar die was ook gewoon defect :)
 
Blijkbaar is er nog een enorme vraag naar arcade cabs, gezien de achterlijke prijzen op bva. De duurste Sega rally staat op 3500 euro. What. The. Fuck.
 
Da Dude":2sl28kqi said:
Cave shooting collection 195,- euro

xbox-360-cave-shooting-collection-kan-amazon-japan-limited-edition.jpg


Shipping is rond de 50 euro extra.

Voor de liefhebbers.

Hij is binnen!! :D
 
Heb je hem gehaald. Vet man. Doe ff een topic aanmaken aub, met wat je nu allemaal krijgt. Mijn handen jeuken om hem te kopen, maar heb er eigenlijk het geld niet voor.


Out of stock atm. Ging ook erg hard de verkoop.
 
Da Dude":2jm5v3gf said:
Heb je hem gehaald. Vet man. Doe ff een topic aanmaken aub, met wat je nu allemaal krijgt. Mijn handen jeuken om hem te kopen, maar heb er eigenlijk het geld niet voor.


Out of stock atm. Ging ook erg hard de verkoop.

Ga je nie meer nieuw kopen denk ik. Limited edition en denk overal uitverkocht
 
Voor een woodie valt het best wel mee, ik heb lelijker gezien als woodie-liefhebber ;)
$_20.JPG

Grote monitor, zwart, lekker veel plek voor je Mame artwork.. Ik zou 'm doen.
 
Back
Top