What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Hylke is dat. Die heeft hier een paar posts gedaan wel, o.a. line of fire en audio repairs. Ik zie ook dat hij nog wat andere dingen in de verkoop heeft. Toch maar weer aan de flippers :)

sombetzki":3eaffar0 said:
Pit-Fighter is wel een van de slechtste games ever...

Eens, speel het ook nooit, vond in die tijd de GFX wel een soort van cool vanwege het hoge digitized gehalte... 8) Alleen daarom al toch een soort van classic :roll:

Best nog wel een leuk spel zo te zien. Doet mij denken aan After Burner en Buck Rogers.

SD Snatcher. wat een toffe game was dat. Hij heeft aardig wat mooie games liggen.

Illussion City hadden ze nog wel mogen vertalen, toendertijd

Na die uitgespeeld te hebben, ben ik met Pumkin Adventure 3 begonnen.
Die serie zou ik wel weer is willen hebben. Kan ze niet vinden online

de zijkant van die kast lijkt net een zijkant van een gezicht met een oogje, neus, lippen en kin hahaha
lijkt zoals die paaseiland beelden

Van Illusion City is in NL een keer een vertaalde versie gemaakt, net als voor SD Snatcher.

Zelfs XAK is eens vertaald geloof ik.

Oh, en die eend86..? Die vliegt niet alleen met deze kast uit de bocht hoor ;)

Xak etc wist ik. Ik heb nog van Fony de metal gear 2 in het engels voor PC.
Maar Illusion City heb ik alleen in het Japans gehad. Van mijn hele Msx collectie heb ik alleen nog de msx info bladen van Rinus (totally chaos). en wat cd's van nwo e.d..

Back