What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Het ding heeft 8 control-buttons, maar geen joystick !?! Misschien is het de bedoeling daarvoor dat keyboard te gebruiken dat er naast staat.... :? :?

Deze bartop heb ik in het echt gezien toen ik wat van Floris heb gekocht en kwam ophalen bij hem thuis:

http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ops-5.html

$_85.JPG

$_85.JPG

Dit is echt een heel erg mooi gebouwde bartop, 1 van de mooiste die ik ooit heb gezien. In mijn ogen echt een koopje. Ik heb er helaas al twee :P

Anunaki":1t5c7eee said:
maar hij heeft een TFT :roll:

voor dat geld koop je bv ook een mooie dedicated Punchout

Dedicated voor 1 game ....

Ik had in voorgaande projectjes arcade monitors of Trinitron TV's met scart. Ik zou nu nooit meer iets anders dan TFT willen. Met alle filters die er tegenwoordig die er zijn ziet het er echt prima uit en dat gekloot met die beeldbuizen wil ik niet meer. Het gewicht alleen al wordt je helemaal naar van.

Anunaki":6d6uyhs5 said:
laten we het erop houden dat smaken verschillen

ik zie btw niks staan over een filter

Ach het is niet wellus/nietus natuurlijk... het is gewoon wat je wil.

Ik vind voor originele oude 25khz games een CRT monitor ook mooier. Maar de voordelen van een TFT zijn gewoon erg groot. En zeker met moderne games die gemaakt zijn voor TFT of 31KHz. Als je met een bartop verschillende emulators wil gebruiken, dan is een TFT gewoon handiger. Software filters bedoelde ik trouwens.. die installeer je gewoon. Ik heb geen idee of dat ook kan met coinops wat op die bartop hierboven staat kan, maar ik draai gewoon windows in mijn bartops en dan kan dat wel.

Denk dat dat wel meevalt aangezien de eigenaar de code vanaf scratch zelf gemaakt heeft (uurloon), en de built kwaliteit is profi.

Back