What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Sombetzki's Arcade Barn :P

Peter (verkoper van die Naomi) is wel een toffe gast en erg behulpzaam!

Wel een geinige tekst bij die lege Naomi:
Bieden wat je er voor over hebt, maar geen pakkie rookwaren ( ;-) @ nozomi )

Ooooh ja. Nou, vond het alsnog wel grappig. Klerezooi.

Oja, ik zie het. Bij deze advertentie heet Mark terwijl bij de andere MBF. Wel raar dat die een nieuw account heeft.

ChapDDR":1bcov3zx said:
Wel raar dat die een nieuw account heeft.
Dat is juist heel logisch. Zou wel slimmer zijn geweest als hij de term MBF niet meer zou gebruiken. Ik heb persoonlijk geen slechte ervaringen met Melvin, maar heel veel anderen wel (op AO en hier).

Maar genoeg gezegd hierover.. er is al teveel over geschreven.

Vorig jaar per abuis bij hem een Naomi moederbord gekocht via ebay (wist niet dat hij het was). Pakket kwam keurig verpakt aan, moederbord was niks mis mee en hij belde zelfs even na of het goed was aangekomen!

Wel heel anders dan mijn andere ervaring met hem

Misschien is hij verandert
En doet het nu netjes
Ik heb zelf nooit. Wat bij hem gekocht.

Ik heb mijn Naomi bij hem gekocht en dat is ook allemaal 100% netjes verlopen. Goede prijs, was niks mis mee en hij was behulpzaam.

Ik heb de feedback over hem op AO al eens langs zien komen. Achja, als je het ophaalt kan je het waarschijnlijk testen.

Ach ja joh, zo helpen we scammers het maar blijven doen! De man is meerdere malen in de fout gegaan!

Je moet maar eens het programma opgelicht kijken of wat fora afstruinen naar mensen die oplichten, raken altijd verstrikt in een web van leugens, doen vaak aardig in persoon en flikken het altijd weer zodra ze een keer weer de kans krijgen. Dus laten we met z'n allen vooral blijven kopen bij hem!!

Psykick":35c7nmg4 said:
Ach ja joh, zo helpen we scammers het maar blijven doen! De man is meerdere malen in de fout gegaan!

Je moet maar eens het programma opgelicht kijken of wat fora afstruinen naar mensen die oplichten, raken altijd verstrikt in een web van leugens, doen vaak aardig in persoon en flikken het altijd weer zodra ze een keer weer de kans krijgen. Dus laten we met z'n allen vooral blijven kopen bij hem!!

:|

Yep, de reputatie van Melvin is hier voor eeuwig verziekt. En niet alleen hier. Ik koop ook niks bij hem. Genoeg andere mogelijkheden om aan dezelfde gear te komen!

Back