What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

  • Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Trailblazer":1ip68ufh said:
Hahahaha kga stuk hier... Bij die twee pakken shag zou ik een goeie aansteker kopen en direct na de ruil de fik erin zetten voor de deur van de aanbieder. En net zo lang staan kijken tot het hele ding tot ashes is wedergekeerd. :lol:
+1. Hahaha!
 
Ik zit er aan te denken om echt twee pakkies shaq te kopen
En vervolgens dat ding op YouTube inelkaar te trappen :mrgreen:

Oh man ik kom niet meer bij, wat een briljante figuren lopen er op deze aardkloot
 
Marcosan30":33155eeg said:
Ik zit er aan te denken om echt twee pakkies shaq te kopen
En vervolgens dat ding op YouTube inelkaar te trappen :mrgreen:

Oh man ik kom niet meer bij, wat een briljante figuren lopen er op deze aardkloot

wahahaha! Zou echt bizar zijn!
 
xpCcl4X.png
 
Ik weet niet waarom, maar ik moet steeds denken aan een piano. Ik zie er in ieder geval niets arcadigs in. Die gast hoopt echt dat iemand langs komt en tegen hem zegt: "Ik had precies hetzelfde idee, jij bent goed bezig. Ik ga dit project afmaken"
 
LOL quasimodo staat nogsteeds op marktplaats... wat een volk... Ik had ze eens een serieuse mail gestuurd met een bod van 35 euro. Uiteraard om 'm ritueel te verbranden oid.
Haar reply was dat die 35 euro te weinig was omdat ze er veel tijd in hadden gestopt en toch enigszins er een band mee hadden...
Nu gaat ie voor 2 pakken shaq... mooie conclusies uit te trekken.
- 2 pakken shaq kosten meer dan 35 euro
- er is meer emotie voor 2 pakken shaq
- rood/bruine verf was geen goede keuze
- de inhoud was meer waard dan de kast
- baroque/tokki stijl is geen populair stroming in meubel design
 
tx voor de tip Marco, kijken of ik hem kan krijgen

is wel kut dat er een PC enzo inzit, die wil ik niet maar maakt hem ws wel duurder
 
De kast is met de originele PCB, dit alleen is het geld al waard (heb hem ooit in huis gehad)
Kostte me toen veel meer knaken, dan wat toch nog toe geboden is. Je kunt die mame constructie altijd nog ruilen voor andere mooie hardware :D

Succes man, als je hem krijgt kom ik graag eens spelen :D
 
Back
Top