What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
Zo dat zou vet zijn als ze in goede conditie zijn, good luck man :D
Nog mooier als je ze voor een redelijke prijs op de kop kan tikken wanneer aan bovenstaande voldaan is :D

Robin is nog wel actief Alex. Niet op het forum hier (heeft wel een account), maar hij heeft een aardig rijtje staan thuis

hij is vooral van de classics en ook heel goed in repareren van allerhande elektronica, incl pcbs

Anunaki":19kxn6mx said:
Robin is nog wel actief Alex. Niet op het forum hier (heeft wel een account), maar hij heeft een aardig rijtje staan thuis

hij is vooral van de classics en ook heel goed in repareren van allerhande elektronica, incl pcbs

+1 😉 :D

Hebben we het over dezelfde persoon dan? R.J. is dus Robbie/Robin? Dat wist ik niet :)

Het is zeker een jaar of 15 geleden dus het kan zijn dat ik mensen door elkaar haal dan. Volgens mij was het een bedrijfsunit met rolluik in lelystad waar ik toen ben geweest.

nee, dit is Robin uit Ridderkerk, een van de leden van de eurocade crew

je zal hem wel een x tegenkomen op Nozomi

In Lelystad zit een Ronnie, die vooral pinball doet als ik het goed heb.
Ooit contact mee gehad om een NeoGeo woody evt. over te kopen

ChapDDR":oevwgrd8 said:
Marcosan30":oevwgrd8 said:
He guys kwam een tekken 3 PCB tegen op marktplaats;
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Ik wil die tekken pcb :P Skere dude zit met 50 cent boven mij steeds te bieden....

Daarnaast werkt die gast z'n atomiswave weer zei die. Was iets met vocht.

Die atomiswave is dus nu een cab die ik voor geen goud meer zou willen, vocht en een cab gaan niet bepaald goed samen :?
An sich vind ik een atomiswave best een mooie cab, klap je die mooie set van da dude erin voor het complete plaatje :D

Ik vind hem mooier dan de egret II :P

Maar inderdaad, hij zei dat z'n naomi ook kapot is. Stonden bij hem in de schuur.

Back