What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Gespot op EBay, Marktplaats, etc

• Thread starter Thread starter d
  • Start date Start date
sombetzki":2k9rlg13 said:

Een 18wheeler cab voor 350.
Misschien wat voor Chapddr?

Thanks! Ja dat is iets voor mij. Weet iemand of ik hier ook crazy taxi op draaien? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat 18 wheeler niet werkt op een crazy taxi cabinet.

Edit: Ik kan niet heel veel vinden over een 18 wheeler cabinet m.b.t. andere games. Op een website staat dat het hele stuurmechanisme niet werkt bij andere racing games. Ergens anders lees ik weer dat het wel werkt maar dat het het beste is dat je het stuur aanpast zodat je niet 360graden kan draaien. De shifterpins veranderen is wel te doen.

Weet iemand hier toevallig wat wel en niet kan? :?

Fack, das ook bij mij in de buurt... Net te laat
Neem aan dat je nu geen plek hebt voor je ID6 cab Marco?
Als je die bij mij moet stallen kan dat gerust.

Hoi Anton,

Heb de eigenaar gemaild dus niks is nog zeker, indien ik een kijkje mag nemen ga ik samen met een technisch vriendje uit Ljouwert.
Hopelijk zitten er geen 'dure' mankementen' aan. Ik heb binnenkort idd eigenlijk geen ruimte.
Dus als het lukt is stallen bij jouw helemaal niet zo'n gek idee (zolang dit soort kasten maar behouden blijven, dit is echt een classic)

Kijk aan, dat zou echt heel vet zijn man.
Is te hopen dat hij nog ok is en de schade minimaal.
We blijven wel ff in contact, mailen wel ff ;)

Haha ja en jij hebt er ook nog eens profijt van ;)

Zou die 18 wheeler het wel waard zijn als ik hem voor 250~275 kan krijgen en dan de aanpassingen moet doen? Of moet ik echt te veel aanpassen voordat die met Initial D/Crazy taxi zou werken?

Ik zou het vriendelijke advies van hasan ter harte nemen als ik jou was :D
18 Wheeler is niet heel makkelijk compatible met andere games. De hele stuurkolom is anders, je wil niet met zo'n groot stuur crazy taxi spelen. Eerlijk is eerlijk; ik herken mezelf heel erg in je ongeduld :)

Ja ik wil gewoon verdomd graag een CT maar die dingen kosten 500+ :(

Als het een kwestie van het stuurvervangen was, was het niet zo'n probleem geweest maar jullie vermelden inderdaad duidelijk dat het vooral het mechanisme is. Nu ooit hopen dat ik ooit een jambo/CT vind binnen mijn budget :)

Thanks voor het advies.

Back