TheAddicT":16gb6uux said:Loading…
www.marktplaats.nl
Lege Enduro Racer cab te ruil voor een krat bier... Side Art en Marquee zien er redelijk goed uit... Misschien leuk voor de enkeling hier die van houten cabs houdt? Het is iig geen geld!
Dat is inderdaad het Sanwa panel, maar dit is geen origineel Sega panel. Op deze staat ook 'Licensed by Sega' in plaats van het SEGA logo zelf.Milspex":3n3zr4zh said:Astro City 2player 6button control panel Sanwa origineel
http://www.arcadeworlduk.com/products/Sanwa-OOM-8-6AR-H-Empty-Control-Panel.html

evildoberman":1ch09py1 said:
DLX":3s7q36n5 said:Ik denk dat de cab van evildoberman is2 posts en probeert hier gewoon zen empty cab te verkopen!
Cageman":2re938b0 said:Ok, wie gaat dat ding voor 5 euro halen en ergens in de fik steken? Of in een perscontainer flikkeren? Of van een gebouw af flippen?
:mrgreen: